یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


امکان دانلود ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه در شبکه LTE اتصالات

اپراتور امارات متحده عربی سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای دانلود سرویس‌ها در شبکه نسل چهارم LTE مورد آزمایش قرار داده است. اتصالات قصد دارد سرعت دانلود اطلاعات را در شبکه نسل چهارم LTE به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برساند. این سرویس مبتنی بر فناوری MIMO 4×4 است.

در حال حاضر کاربران از این سرویس با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کنند. شرکت مخابراتی اتصالات اعلام کرده که سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه فقط در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که از دستگاه‌های پیشرفته با امکان پشتیبانی از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند. به گزارش دنیای اقتصاد، اگر تعداد زیادی از کاربران در یک زمان از این سرویس بهره ببرند سرعت آنها کاهش می‌یابد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در حالی اتصالات اقدام به ارائه چنین سرویس‌هایی کرده که تولیدکنندگان سخت‌افزاری اعلام کرده اند که از سال آینده دستگاه هایی با پشتیبانی از این سرویس‌ها را راهی بازار می‌کنند. بر اساس این گزارش، اتصالات قصد دارد ۸۰ درصد جمعیت امارات را تحت پوشش قرار دهد.

منبع : وین بتا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 18:35 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User